BADZ KOBIETA
forum dla kobiet
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum BADZ KOBIETA Strona Główna
»
OKIEM KONSUMENTKI
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
REGULAMIN FORUM
----------------
REGULAMIN FORUM
EMBLEMATY NA FORUM
FORUM OGOLNE
----------------
PIELĘGNACJA CIAŁA
PORADNIK DOMOWY
NASZE HOBBY
NASZE GOTOWANIE
ZDROWIE
LUZNE POGADUSZKI
HUMOR I ROZRYWKA
OKIEM KONSUMENTKI
BABSKI TEMAT
POWITANIA
----------------
PRZEDSTAW SIE
INTERNET
----------------
CO PISZCZY W SIECI
WASZE STRONY
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
PAWEŁ ŁOBAS
Wysłany: Pon 9:57, 10 Lip 2006
Temat postu: Znak rozpoczęcia tematu :)
To jest dość kontrowersyjny temat, bo w zasadzie każdy przedstawiciel, prezes i sama firma (jakakolwiek by nie była) mają szkolenia handlowe i wiadomo po co... ale między innymi jest to poprawa stosunków międzyludzkich relacji klient - produkt lub klient - przedawca itd tych relacji można pisać i pisać.
Tak jakoś się dzieje że przy doborze firmy, produktu...itd nas jako klientów jest coraz mnie nas w samych w sobie, coraz więcej się mówi i pokazuje o dominacji klienta drugorzędowo.
Dla mnie jak i wielu ludzi w polsce ważne jest to aby produkt który przeszedł wiele testów, trafił do klienta który po okresowej knsumpcji mozna było zwrócić ze 100% satysfakcją klienta. Cokolwiek by to nie było... proszke, kosmetyk... cokolwiek!!!
Każda firma, każda nawet dobra w perfumy jak Lancone... czy pasta do zębów BlendaMed... - jeśli po takich produktach mam złe odczucia, firma musi przyjąć produkt. To był i jest mój wybór i jeśli mam wybrać kogoś lub jakiegoś producenta produkt to musi on myśleć o człowieku jako jednostce a tego niestety w wielu przypadkach nie ma. Jeśli przy kasie kobieta mówi że to nie podlega zwrotowi - jedyny protest to odłożyć go i zminić firmę.
Wychodzę z założenia że człowiek ma praw się pomylić ale ma prawo myśleć o tym że jeśli coś nie pasuje i czuje się nieswojo to należy iść klientowi na rękę ponieważ to buduje relacje. Jeśli mam zamiar wydać pieniądze to muszę mieć pewność że to firma która dba o klienta a nie o własny produkt i pieniądze jakie dostaną za sprzedanie określonego produktu.
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin